Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΦΗΣ


   ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΦΗΣ

                                         Πολλά ήταν τα ψέματα 
 που είπαμε ως εδώ
 ας πούμε και μια αλήθεια
 κι ας πέσει στο γιαλό.
                           Ο κόσμος είναι ζόρικος
 κι εμείς ασθενικοί
 και ό,τι πούμε
 το παίρνει η βουή.
                           Σημαία από νάιλον
 υψώνουμε σημαία πλαστική
 ο κόσμος δεν έχει τίποτε να χάσει
 και τίποτε να βρει.

 Τα ρούχα μου νομίζατε
 πως ήτανε χρυσά
 με παίξατε στα ζάρια
 και χάσατε ξανά.
                           Έρχεστε κατά πάνω μου
 μιλώντας σαν τρελοί
 τ’ αυτιά μου κλείνω
 κι αφήνω μια φωνή.

 Σημαία από νάιλον
 υψώνουμε σημαία πλαστική
 ο κόσμος δεν έχει τίποτε να χάσει
 και τίποτε να βρει.

                                      ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ

ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Ασκήσεις αφής και αγρανάπαυση.
Μελωδικές άρσεις.
Όχι όμως στη γειτονιά των αγγέλων αλλά στη γειτονιά των ρουφιάνων

Ωχ πηδώ χοροπηδώ
Κι έχω ένα τσίρκο ηλεκτρικό
Μες το μυαλό μου
Μες το μυαλό μου που ’χει όρια
Και μια ελευθερία ζόρικια
Αλίμονό μου…

-Ποιος είναι ο Δεηθώμεν;
Η κούκλα του πολυκαταστήματος προσαρμοζόταν σε κάθε λογής ρούχο.
Στα ρούχα του μπάτλερ, του μπάρμαν, του καουμπόι, του αστροναύτη, του
μπασκετμπολίστα, του τουρίστα, του ζιγκολό, του πλανητάρχη.
-Αισχύλος, Ευριπίδης, Σωκράτης, Αριστοτέλης, Όμηρος, Ηρόδοτος,
Θουκυδίδης, σπανακόπιτα, ταραμοσαλάτα, κουραμπιέδες, μελομακάρονα,
σάμαλι, μπακλαβάς…

Αρμπαρόριζα
Αλάβαστρο
Αφρόκρεμα
Αρχίδια…

«Τα σύνορα της καρδιάς» του Ερντογάν για την επανεξέταση της συνθήκης της Λοζάνης και το πακέτο των διαπραγματεύσεων που προτείνει ο Αλβανός πρωθυπουργός Ραμα στενεύουν τα πράγματα.
Όμως ο εχθρός είναι εντός…..