Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ



                                          ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ 
Σε είπανε Θεό
και δε Σε πίστεψα,
γιατί αν ήσουνα
θα ’χες φόβο,
θα ’χες τρόμο
θα ’χες ντροπή
γιατί αν ήσουνα
θα Σε λυπόμουνα.

Σε είπαν επανάσταση
και Σ’ ακολούθησα,
ήθελα να γκρεμίσεις,
ήθελα να χτίσεις,
ήθελα να τελειώσεις
και ν’ αρχίσεις,
ήθελα ν’ αλλάξεις
κι Εσύ
κι εγώ
Και μ’ άφησες στους πέντε δρόμους.
                           ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΟΥΚΑΡΗΣ

ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Αδελφούλα, παρά τα όσα έχουν υποστηριχθεί, δεν ήσουν εσύ αλλά εγώ που έπρεπε να γίνω για όλες και όλους το παράδειγμα προς μίμηση.
Γιατί αυτό που θέλουν να ξεχνούν οι Αντίγονοι είναι το γεγονός ότι η Εξουσία χτίζει την ισχύ της πάνω σε εικόνες ηρώων και τάφων.
Όσο για μένα, αιώνες τώρα οι Αντίγονοι με σκηνοθετούν, με καρφώνουν πάνω στις σταυρωτές ερμηνείες τους…

Η ντουντούκα του αγροτικού προαναγγέλλει το γάμο του Καραγκιόζη στα Ψηλά Αλώνια με εισιτήριο. Η κρίση αξιών που λανσάρεται σαν οικονομική κρίση θα φέρει πίσω τους αρκουδιάρηδες με τις αλυσίδες και τα ντέφια.
Οι Δειλοί και οι Μοιραίοι αγκαλιά στο Κοινοβούλιο.
«Άδεια μου αγκαλιά Χριστέ… Άδεια μου αγκαλιά …»
Τη μεγάλη λεωφόρο διανύουν ο Ιησούς και ο Ντόναλντ Ντακ πιασμένοι χέρι-χέρι.
Σκαφτιάδες ξηλώνουν την άσφαλτο και νύμφες ντυμένες στα λευκά σπέρνουν μαρούλια και χασίσι τραγουδώντας τραγούδια της επανάστασης.
Κατσικούλες αγελάδες, αρνάκια και κοτούλες βόσκουν αμέριμνα.
Όλα είναι «Ζωή και Κότα» 
Οι ολιγάρχες του πλούτου δεν τα παίρνουν από παντού: από τις τράπεζες, από τα ΜΜΕ και τα δημόσια έργα.
Τα φαντάσματα του παρελθόντος ηττήθηκαν. Πώς το εξαργυρώσατε;
Πώς το 62% ψήφισε ΟΧΙ και σεις μετά από λίγες μέρες υπογράφετε το τρίτο μνημόνιο;   
Το ποτάμι δεν ποτίζει τα δένδρα για να μεγαλώσουν. Παίρνει ανθρώπινη φωνή και βροντοφωνάζει: «Φέρτε μου μνημόνια να τα υπογράψω».
Διευθυντής τοπικής εφημερίδας τρώει σκυλοτροφές ακολουθώντας τυφλά τις οδηγίες του σύντροφου Μαδούρο.
Η Άντζελα Δημητρίου τάσσεται υπέρ του ΟΧΙ λέγοντας:
- Εγώ θέλω να τρώω ελληνικά κρέατα και όχι εγχώρια.
Η λύση δεν ήταν ο Γιάνης με ένα νι αλλά το ΕΛΑΣ με ένα λάμδα.
Ο Γιάνης ταξιδεύει για τη Αίγινα, επικαλούμενος σοβαρή οικογενειακή υπόθεση, ποζάροντας στο κατάστρωμα του καραβιού σαν τον Φρέντυ Μέρκιουρι.

Γιάνη μου το μαντήλι σου,
τι το ’χεις λερωμένο βρε Γιάνη, Γιανάκη μου,
τι το ’χεις λερωμένο βρε παλικαράκι μου;
 
Το λέρωσε η ξενιτιά,
τα έρημα τα ξένα βρε Γιάνη, Γιανάκη μου,
τα έρημα τα ξένα βρε παλικαράκι μου.

Ο Σταύρος Θεοδωράκης, επικεφαλής του Ποταμιού, έβαλε ως όρο την αποχώρηση του Γιάνη Βαρουφάκη απ’ την κυβέρνηση.

Πέντε ποτάμια το ’πλυναν,
και βάψαν και τα πέντε βρε Γιάνη, Γιανάκη μου,
και βάψαν και τα πέντε βρε παλικαράκι μου.

Στη Βουλή συνεχίζονται οι διαδικασίες. Πρόταση-Αποδοχή-Σύμβαση.
Ευτυχώς που υπάρχει και ο Φίλης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, αυτός ο ωραίος άντρας, με την κατάθλιψη ζωγραφισμένη στο πρόσωπο και το φιστικί μπλουζάκι -τύπου λακόστ- με το μαύρο ρέλι στο γιακαδακι και στα μανίκια. Μεταμοντέρνα τέχνη εν κινήσει.
Μοναχά μην ξεχαστεί και πάει στο ζωολογικό κήπο γιατί θα τον γλύψουνε οι μαϊμούδες, οι χιμπατζήδες και οι γορίλες. Ή να μην τον πάρει χαμπάρι ο σούπερ Γκούφη και τον τεμαχίσει σε μερίδες.
Ο Θεοχάρης Θεοχάρης τον έβλεπε στο πάνελ και δάγκωνε τα χείλη του. Πιεζότανε να μη γελάσει. Όμως δε διαφωνούσε, δεν έκανε κριτική. Σε έναν μελλοντικό ανασχηματισμό ίσως να βρίσκονται μαζί στην ίδια κυβέρνηση.
Το θέατρο του παραλόγου εξακολουθεί. Τι άλλο θα δούμε σ’ αυτή τη χώρα
μ’ όλους αυτούς που μπλέξαμε;

Η παράσταση αρχίζει. Όλες οι φιγούρες στη σκηνή.«Ο γάμος του Καραγκιόζη»
Η Βουλή ολοκλήρωσε τις διαδικασίες της για την ψήφιση του τρίτου μνημονίου.
Η πορνογραφία του τρόμου. Οκτώ δήλωσαν παρών. Δύο όχι. Επτά απουσίες.

Ζωή και κότες
Τρύπιες κιλότες
Άδειες καπότες
Μπράβο πατριώτες!

Οι οπορτουνιστές, οι φιλοεξουσιαστές και οι δραχμοφοβικοί επικράτησαν.
Ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης είναι πλέον αναπόφευκτος. Διευρυμένος.
Θα μετέχουν σ’ αυτήν κι από τα άλλα κόμματα. Τα υπάρχοντα κόμματα θα αλλάξουν ύφος, ιδεολογίες και χαρακτήρα. Οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες.
Η συνέχεια επί της οθόνης…