Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ


               η γειτονιά των αγγέλων
Δείτε εκεί ψηλά, εγώ είμαι στον Παράδεισο.
Μου ’τυχαν αόρατα σημάδια,
μου ’τυχαν βάσανα, δεν μπορούν πια να με κλέψουν.
Όλοι πλέον με γνωρίζουν.
Δες εκεί ψηλά, άνθρωπε. Κινδυνεύω,
δεν μου απέμεινε τίποτα να χάσω.
Είμαι σε τέτοια ευφορία που το μυαλό μου ζαλίζεται.
Έριξα το κινητό μου κάτω στη γη.
Αυτή η φύση δεν μου ταιριάζει.
Από τη στιγμή που έφθασα στη Νέα Υόρκη,
ζούσα σαν βασιλιάς.
Τότε, ξόδεψα όλα μου τα χρήματα
κυνηγώντας τον κώλο σου.
Είτε με αυτόν τον τρόπο ή χωρίς κανέναν άλλο τρόπο,
όπως ξέρεις, θα ελευθερωθώ
όπως ακριβώς εκείνο το γαλάζιο πουλί.
Τώρα, αυτή η φύση δεν μου ταιριάζει.
Ω, θα ελευθερωθώ
όπως ακριβώς εκείνο το γαλάζιο πουλί.
Ω, θα ελευθερωθώ.
Τώρα, αυτή η φύση δεν μου ταιριάζει.
                                                                                    DAVID BOWIE

ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Ο Κιμ, ο πρόεδρος της Βόρειας Κορέας, επωφελούμενος από τις σεισμικές δονήσεις
παραμυθιάζει τον κόσμο ότι κάνει πυρηνικές δοκιμές με βόμβες υδρογόνου.
Οι Γερμανίδες μπαμπόγριες εκφράζοντας τον ρατσισμό και την ξενοφοβία τους, 
παραμυθιάζουν τον κόσμο ότι τους έγινε απόπειρα βιασμού από Αφρικανούς και Ασιάτες μετανάστες και μεις παραμυθιαζόμαστε μόνοι μας.
Παραμύθια και ευτράπελα κι η ζωή συνεχίζεται…
Ο σύζυγος της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Καφαντάρη διορίζεται πρόεδρος σε ΔΕΚΟ που δεν υπάρχει…
Ο Λεβέντης κλαίει γιατί δεν αντέχει τόση αποδοχή. Ο Καμμένος σκοτώνει καρχαρίες και
ο Κώστας Καραμανλής προωθεί τα χιονοδρομικά κέντρα και τον τουρισμό της Σερβίας.
Η αναμέτρηση των μονομάχων τέλειωσε.
Η αγέλη εξέλεξε τον καινούργιο της Αρχηγό. Νικητής είναι «το βλέμμα της συναγρίδας»
ο επονομαζόμενος Κυριάκος Μητσοτάκης, στέλνοντας στην αποθήκη με τα άχρηστα τον Βεληγκέκα και τους παρατρεχάμενούς του.
Τρέξε, τρέξε, μικρούλη. Γίνε άντρας, μικρούλη. Άντρας ωραίος, γερός.
«Γερά, γερά, για τη νέα αριστερά». «Κυριάκος. Η νέα αριστερή άποψη».
Η εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη θα είναι ο μεγεθυντικός φακός που θα βοηθήσει να καταλάβει και ο τελευταίος μαλάκας το τι συμβαίνει τώρα και το τι θα συμβεί στο μέλλον.
Στην Μαντάγια της Συρίας πεθαίνουν τα παιδιά από την πείνα.
Θρέφονται με σανό και γρασίδι και καμιά καμπάνα δεν βάρεσε πένθιμα.
Στη Μύκονο, το χταπόδι πιάστηκε από τον σταυρό γιατί δεν άντεχε τα φάλτσα και την υποκρισία των παπάδων.
Η Δύση, στις χώρες που λεηλατεί έχει δημιουργήσει τέρατα: τους Μουτζαχεντίν, τους Ταλιμπάν, τους Αδελφούς Μουσουλμάνους, την Αλ Κάιντα, το ISIS κι ένα κάρο άλλες θανατηφόρες εκδοχές της ίδιας πολιτικής. Το κάθε τέρας είναι χειρότερο απ’ το προηγούμενο.
Ο 18χρονος Σαουδαράβας τζιχαντιστής καμικάζι σκοτώνει δέκα Γερμανούς τουρίστες και έναν Νορβηγό και τραυματίζει σοβαρά άλλους δεκαπέντε μπροστά στην Αγιά Σοφιά.
Η Καναδική εταιρεία Ελντοράντο φεύγει από τις Σκουριές αφήνοντας την κυβέρνηση να μετατρέψει τους απολυμένους εργάτες σε καθαρίστριες και δημόσιους υπαλλήλους.
Κι ενώ τα ΜΑΤ χτυπούσαν τους συνταξιούχους, που διαμαρτυρόντουσαν για τις περικοπές των συντάξεων τους, ένας γεράκος που το ’λεγε η καρδιά του, τελικά λύγισε, δεν τόλμησε να πάει στην πρώτη γραμμή.
-Φοβάμαι μην μου σπάσουν τα γυαλιά και δεν έχω λεφτά να αγοράσω άλλα…
Τσίπρα, αυτό δε θα περάσει έτσι. Θα το πληρώσεις ακριβά…
Τώρα που θα έρθει και της Όλγας το «πόθεν έσχες».
Οι Έλληνες δημοσιογράφοι, σε αντίθεση με τους δημοσιογράφους όλου του κόσμου, ψάχνανε
να βρουν τρωτά στον τεράστιο αυτόν καλλιτέχνη, στον τεράστιο αυτόν δημιουργό. Στη θεϊκή αυτή φωνή, τον David Bowie.
Κοντά ανόητα ανθρωπάκια… Κρίνετε τους ημίθεους που φεύγουν προσωρινά.
Κλείστε τα μάτια και ακούστε το «Time», το «Lady grinning soul» το «Wild is the wind»
το «Space oddity» και επικοινωνήστε μαζί του.
Θα αισθανθείτε μια αγαλλίαση, σα να ’χετε πιει όλο το νέκταρ των θεών.