Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΑΡΓΑ


           ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΑΡΓΑ
       Άνθρωποι που δε γνώρισα ποτέ μού δώσαν το αίμα μου και τ’ όνομά μου
στην ηλικία μου χιονίζει, χιονίζει αδιάκοπα
μια κίνηση πάντα σα να’ θελα να προφυλαχτώ από ’να χτύπημα
δίψασα για όλη τη ζωή, κι όμως την άφησα
για ν’ αρπαχτώ απ’ τα πελώρια αγκάθια της αιωνιότητας,
η σάρκα μου ένας επίδεσμος γύρω απ’ το αυριανό μου τίποτα
κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει στον πόνο μου
εκτός απ’ τον ίδιο μου τον πόνο –είμαι εδώ, ανάμεσά σας, κι ολομόναχος,
κ’ η ποίηση σα μια μεγάλη αλήθεια που την ανακαλύπτεις ύστερ’ από χρόνια,
όταν δεν μπορεί να σου χρησιμέψει πια σε τίποτα.
Επάγγελμά μου: το ακατόρθωτο.
                                                                                              ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Χθες το βράδυ είδα στο όνειρό μου τον Κούλη μεταμφιεσμένο σε Σωτηρία Μπέλλου
να τραγουδάει με στόμφο το «Με αεροπλάνα και βαπόρια».
Τον Κουτσούμπα να σέρνει με μια αλυσίδα μια μαϊμού κνίτη και να βαρούν την ενάτη 
του Μπετόβεν (σε ρε ελάσσονα) με κλαρίνα 500 γύφτοι απ’ την Αγια- Βαρβάρα.
Έψαξα στον ονειροκρίτη και δεν βρήκα τίποτα που θα μπορούσε να με βοηθήσει.
Ο Αστέρας Τρίπολης είχε χάσει από την Λάρισα με 3-2 στον πρώτο αγώνα κυπέλου, 
στο χιονισμένο «χωράφι» του AEL FC Arena.
Η πολιτιστική επανάσταση δεν ολοκληρώθηκε. Δεν πραγματοποίησε τους στόχους της. 
Δεν έγιναν οι πρέπουσες εκκαθαρίσεις. Παρέμειναν υπολείμματα που δυνάμωσαν 
και αναδιπλώνονται. Από παντού ξεφύτρωναν φασίστες κάθε λογής…
Κι αυτή πήρε το χρίσμα και εξασφάλισε δωρεάν αφισοκολλητές και ντουντούκες 
για να την κάνουν δημοτική σύμβουλο.
Εκεί θα εκφράζει τις δημοκρατικές της ανησυχίες, αυτές που θα της υποδεικνύει το κόμμα 
και η καθοδήγηση και θα μοστράρει με ύφος επαναστατικό στο φακό των ηλεκτρονικών εφημερίδων και των έντυπων.
Και το παιδί που πείνασε; Και το παιδί που κρυώνει; Κι ο άνεργος;
Κι ο Παύλος Φύσσας; Κι ο Ζακ Κωστόπουλος; Τι σημασία έχει… Πάνω απ’ όλα το κόμμα!
Κι άσε τους άλλους να κουρεύονται. Δεν είναι για όλους η ουράνια βασιλεία…
Ευχαριστώ τους χιλιάδες φίλους από το facebook και τους χιλιάδες επισκέπτες μου στο blog, 
από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, που μου συμπαραστάθηκαν δυναμικά, όταν δέχτηκα ύπουλη δολοφονική επίθεση από αντιδημοκρατικά ανδρείκελα, την Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου του 2018.

Αριστεριτζήδες πυροσβέστες
εργατοπατέρες του λαού
λοβοτομημένες μαριονέτες
του υπαρκτού του σουρεαλισμού
Απ’ του Άρη τα ένδοξα τα χρόνια
στους χιλιαστές του Περισσού
με τις ξύλινες καταγγελίες
του κοινοβουλίου η μαϊμού
Με τις κρατικές επιδοτήσεις
τους μισθούς ντροπής των βουλευτών
πλάι πλάι μαζί με χρυσαυγίτες
ορντινάτσα των καπιταλιστών
Απ’ της Βάρκιζας την κωλοτούμπα
που έδωσε τα όπλα στα σκυλιά
οι σφραγιδοκράτες νταβατζήδες
κοροϊδεύουνε την εργατιά.*

* ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ   ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ