Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ


ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ
Όλες οι γραμμές μας στραβωθήκαν κι αποτύχαν 
ευτυχώς το νοιώθω απόλυτα καθώς
απ' το πίσω κάθισμα κοιτώ τα ίδια μέρη 

τρυφερά με τα φανάρια μου σβηστά
Άθλια χωριουδάκια κι ασυνάρτητη επαρχία 

καθετί μισοχωμένο μες τη γη
όπως το κωφάλαλο αδερφάκι τώρα λάμπει 

με το φως που βγάζει ο κόσμος ο μουγκός.
 

Δίπλα από το κύμα έχει τ' άλογα λυμένα 
θα τον δεις ο ασπροντυμένος μπουζουξής
κι όλο κατεβαίνουν καπνεργάτριες και προσκόποι 

με φακούς μέσα από κρότους και καπνούς
Τρέχουνε τα πεύκα το φεγγάρι ξεδιπλώνει 

διαρκώς με γάζες κόκκινες το φως
κι άγριες παρέες νεαρών με γυφτοπούλες 

προσπερνούν και μαγεμένο μ' οδηγούν.

Μέσα απ' τη ζέστα του σφαγείου και με στεφάνια δροσερά 

θ' ανταμωθούμε μια τρελή πρωτομαγιά
και το πλυμένο σώμα πίσω απ' τα λουλούδια θα ενωθεί 

σαν ζαλιστούμε απ' των χορών μας το κρασί
Σε παραλίες σκουπιδοτόπων με κασετόφωνα κι εγώ 

μια πολιτεία σωριασμένη έχω σκοπό
όλα είναι τόσο τρομαγμένα μα τ' αγαπάω ο φτωχός 

δώσ' μου τα λόγια επιτέλους να μην είμαι μοναχός.
                                                                                   
                                                                               ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ

ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ.
Τελικά οι Αμερικάνοι ήταν άστοχοι. Σημάδεψαν τον Καντάφι στη Λιβύη και πέτυχαν τον Μπιν Λάντεν στο Πακιστάν. Είναι όμως πράγματι άστοχοι ή διοχετεύουν μια είδηση για να δουν τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης;
Η κοινή γνώμη είναι κατευθυνόμενη και αντέδρασε υπέρ της εξάλειψης της τρομοκρατίας κι έτσι προετοιμάζεται το έδαφος για τη δολοφονία του Μουαμάρ Καντάφι.
Την κοινή γνώμη την απασχολούν πάντα σοβαροί προβληματισμοί…Δείτε τι κατέβασα από το διαδίκτυο. Ευτυχώς με μεγάλη δόση χιούμορ.
«Άκουγα εδώ και καιρό τις φήμες για τον Μπομπ Σφουγγαράκη ότι δήθεν είναι gay, κραγμένη εξαδέρφη και ομοφυλόφιλος αλλά δεν έδινα καμιά σημασία.
Για να πω όμως τη μαύρη αλήθεια κάτι δεν μου πήγαινε καλά στο χαρακτήρα του:  Τα ματόκλαδα τα φτιαγμένα και οι πολλές τρύπες του, μου δημιουργούσαν μια λανθάνουσα επιβεβαίωση των φημών. Παρόλα αυτά συνέχισα να παρακολουθώ τον Μπομπ με το ίδιο ενδιαφέρον όπως πριν αλλά κάτι είχε σπάσει στη μονόπλευρη σχέση συμπάθειας που έτρεφα για το πρόσωπό του. Σήμερα όμως το γυαλί ράγισε τελείως. Βρήκα φωτογραφίες του γάμου του με τον Πάτρικ τον Αστερία! Ο Μπομπ ντυμένος νύφη! Τι ντροπή Θεέ μου!»
Πληροφορήθηκα πρόσφατα πως έχει δημιουργηθεί και σύλλογος για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του Μπομπ. Υπάρχουν και συνθήματα στους τοίχους « Ο ΜΠΟΜΠ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΗ ΠΑΛΗ»
Όλα αυτά είναι για πλάκα; Ή ίσως να’ ναι κι έτσι; Μήπως όλα γίνονται μεταξύ αστείου και σοβαρού; Κι όμως τα πράγματα κάπως έτσι εξελίσσονται…..
Ο Βλάσης το βλίτο, μου εξομολογήθηκε πως θέλει να γίνει δήμαρχος και η απήχηση του Μπομπ μας πείραξε; Η άμορφη μάζα δεν είναι αυτή, που στηρίζει την εναλλακτική εξουσία και το δικομματισμό; Τις άλλες δυνάμεις που συμπληρώνουν το παζλ για να λειτουργήσει το άλλοθι του συστήματος και της εικονικής δημοκρατίας; Ψευτοδιανοούμενοι, αστοί και μικροαστοί με αριστερό παρελθόν, οπαδοί του Κύρκου και της Κίρκης με ελαστικές συνειδήσεις, κατ’ ουσίαν οπαδοί του χρήματος, της χλιδής και του λούσου συμπληρώνουν το θίασο.
Μήπως ήρθε ο καιρός; Μήπως οι συνθήκες ωρίμασαν για να βρει η αριστερά το καινούργιο της πρόσωπο; Με καινούργια σχήματα.

ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ

Διάβασα πως μέσω της διατροφής θα μας περιορίσουν τις αισθήσεις: την όραση,
την όσφρηση, την αφή και τη γεύση. Μόνο η ακοή θα λειτουργεί για να ακούμε τις εντολές τους. Κι όλο αυτό στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης που θέλει φοβισμένα
και κουρδισμένα ανθρωπάκια. Θα απαγορεύσουν την παραγωγή πολλών λαχανικών, βοτάνων και φρούτων διοχετεύοντας εντέχνως την είδηση ότι είναι επιβλαβή για τον ανθρώπινο οργανισμό. Έτσι περιορίζοντας τα χρώματα, τις μυρωδιές, τα σχήματα, τις γεύσεις, την απόλαυση και τον πλουραλισμό μειώνουν και καταστέλλουν την επιθυμία, την αντίδραση και την αντίσταση, υποσχόμενοι για τη συνέχεια «σκυλίσια ζωή» μιας και οι σκύλοι βλέπουν ασπρόμαυρα.

ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ
ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ!

Η Αυλαία έπεσε. Έγειραν τα σκηνικά προς τα πίσω. Οι ιδρυματικοί βολεύτηκαν στα ιδρύματα και τα μαρούλια εκδηλώνουν την αγωνία τους. Οι κομπάρσοι ξαναβρήκαν τους πραγματικούς τους ρόλους. Απ' το ραδιόφωνο ακούγεται το τραγούδι του Σάκη Ρουβά «Σ’ έχω ερωτευτεί». Ο Τρύφωνας Σαμαράς ήπιε τις δραμαμίνες του για να αντιμετωπίσει τη ναυτία του βαλς. Ο βασιλικός γάμος έχει κιόλας τελειώσει. Όλα τα λεφτά ήταν το καναρινί ταγιέρ και η καπελαδούρα της Ελισάβετ. Παλιότερα οι βασιλείς πετούσαν ψωμί στους πεινασμένους, που ζητωκραύγαζαν. Τώρα οι πεινασμένοι πληρώνουν αγοράζοντας αναμνηστικά σουβενίρ.
Οι δημοσιογράφοι ρωτούν τον Άντυ Γουόρχολ:
-Γιατί βάλατε δυο Ιωάννηδες στο μυστικό σας δείπνο;
Και εκείνος τους απαντά απλά …….
-Εσείς τι θα κάνατε; Θα χρησιμοποιούσατε δυο Ιούδες;
Οι δυνάμεις καταστολής εκτέλεσαν για μια ακόμα φορά το καθήκον τους.
Οι στιγμές σοβαρεύουν και γίνονται δύσκολες. Το κουδούνι της έναρξης χτυπάει για τρίτη φορά. Το έργο προβάλλεται ωμά στην οθόνη. Είναι βέβαιο ότι το έργο αρχίζει τώρα!

ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΕΧΩ!