Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ


       ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ
          ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΒΙΒΛΙΟ
                  ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΛΙΤΗ


                                I
1  Να ξυπνήσω μοναχός ονειρεύομαι
2  Εφιάλτης του νερού
    σε σφηνάκια πανικού αναδύεται.
3  Ερπετά και αμφίβια
    μου τυλίγουν το κορμί.
    Συμπιέζομαι.
4  Φτύνω ψάρια απ’ τα αυτιά
    Καρκίνοι και σκορπιοί
    με τραβάνε απ’ τα αρχίδια.
    Παραμορφώνομαι.
5  Σημαδεύω -πετυχαίνω το θάνατο.
6  Ερπετά και αμφίβια παραδίνονται
7  Και ξυπνώ… μένω μονάχος
    Και αφυδατώνομαι.


                               ΙΙ
1  Φίδι κατάμαυρο, σαμπρέλα από τρακτέρ
2  Ήλιοι, βατράχια, πέταλα, χρυσοφτιαγμένες πεταλούδες
3  Στο μάτι του απείρου γαλάζια πέτρα
4  Χωμένα μες την τσέπη του μπουφάν τριάντα αργύρια
5  Πάνω τους μια κουφάλα χαζογελάει
6  Κορώνα στο κεφάλι μου που σκούριασε
7  Σφήνα στο βάθος του μυαλού μου ο εσταυρωμένος


                        ΙΙΙ
1 Τραγικοί ποιητές δώστε μου δύναμη
   τη σκιά μου να αλλάξω
2 Από παραισθήσεις και οράματα
   να απαλλαγώ, να ξεχάσω
3 Τις διαβολικές μορφές
   με τα πράσινα γάντια
4 Τα Ρώσικα βιολιά που ουρλιάζουν
   στο ματωμένο τείχος
5 Τα κόκκινα μήλα στηριγμένα
   στα χέρια και στο φαλλό του Πανός
6  Το πέος του Πανός. Η πίστη καθενός!
7  Η πούτσα του Πάνα. Ακούρδιστα πιάνα!

                       ΙV
1  Το ασημένιο σου κορμί γερμένο,
    τα χέρια τεντωμένα, και οι γροθιές σφιγμένες
2  Τα πόδια σου μαζεμένα από φόβο
3  Μισό κορμί από δύναμη,
    μισό κορμί από φόβο
4  Αράχνες πλέξαν τον ιστό
    στις γωνιές του κορμιού σου
5  Μια θηλυκιά και το παιδί της
6  Το παιδί της θηλυκό και αυτό
7  Θηλιά στο ασημένιο σου κορμί


                          
                         V
1  Το όνειρο κι αν έσφαλε
    θυσία μπρος στα πόδια σου ας γίνει
2  Πίνω σε κούπα το κρασί
    μπουκάλι αδειανό έχει απομείνει
3  Ήταν κρυφό ό,τι σκέφτηκα
    σεντούκι μυστικό η επιθυμιά μου
4  Και τώρα μια επανάληψη βαρέθηκα
    σαν βλέπω διαρκώς τα ποιήματά μου
5  Κλέβω παράσιτα απ’ την μπάντα των fm
6  Ήχος βαθύς, απόηχος, ο χτύπος της καρδιάς μου
7  Η ώρα σήμανε εφτά.
    Εφτά κι οι εφιάλτες στο όραμά μου

                      
                       VI
   1  Γελοιοποιούν οι γελοιογράφοι τους αιώνες μας
   2  Κατουράνε στα θεμέλια του Παρθενώνα
   3  Φτύνουν τους άγιους της επανάστασης
   4  Γίνονται κήρυκες της τηλεόρασης
   5  Κόβουν με ψαλίδια εφημερίδες
   6  Καταδικάζουν τα όνειρα
   7 Τόσο εύκολα οι μετριότητες θα καταδικάσουν και μένα
                      
                   VII
1  Κλωτσούσα την κοιλιά του Δία
2  Έντεκα φορές σε επαναληπτική και αργή κίνηση
3  Με κάλυψη
      4  Να μη μας δουν τα περιστέρια
    Τώρα που συσκευάζουνε τα αστέρια
5  Και τα πουλούν μαζί με εφημερίδες
    Ελπίδες σε πυρηνικές σανίδες
6  Μιας δηλητηριασμένης υπερκατανάλωσης
          Πριν απ’ τα χρόνια μιας καινούργιας άλωσης
      7  Αγόρασα ροκφόρ σε σωληνάριο
          Πληρώνοντας το αντίτιμο με σπέρμα