Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΕΜΑΛ!



ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΕΜΑΛ!





Ως και τ’ αγάλματα κάνουνε άλματα.
Μ’ αυτοί που ξέρουν δε μιλάνε.
Όλα τα πράγματα γίνονται θαύματα,
κι οι νεκροκεφαλές γελάνε.
Αυτός ο κόσμος μπορεί ν’ αλλάξει, Κεμάλ!
Μέσα στις καρδιές, στις πλατείες, σε γραφεία οβάλ
θέλει σωστοί χιλιάδες να `ναι στους τροχούς,
να `ναι η ψυχή η νύφη και γαμπρός ο νους.
Τα προαιώνια κρύβουν νετρόνια,
που με μία έκρηξη αλλάζουν.
Και οι θεούληδες
, οι καημενούληδες,
γίνονται ντεμοντέ κι αράζουν.
                                              ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ



ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Το κράτος που δεν κατάφερε να ομογενοποιηθεί ποτέ του, κατάφεραν να το ομογενοποιήσουν οι διαδηλωτές.
Να που και οι μπουνταλάδες μπορούν περισσότερα από τους ψεκασμένους!
Και μιλάμε για ένα κίνημα αποφασισμένο, δυναμικό, ενωτικό, με κύριο στοιχείο (και δεν το άκουσα από κανένα πολιτικό αναλυτή) τη μεγάλη συμμετοχή της νεολαίας: φοιτητών, μαθητών, νέων γυναικών, που αντιστέκονται στο αυταρχικό, συντηρητικό, ισλαμικό μοντέλο. Το μέλλον καθορίζεται πάντα από τη νεολαία.
Και είναι και οικολόγοι και αριστεριστές και αναρχικοί και κομμουνιστές και μετριοπαθείς ισλαμιστές και αριστεροί ισλαμιστές και οπαδοί ποδοσφαιρικών ομάδων της Κωνσταντινούπολης και Κούρδοι και Κεμαλικοί και ομοφυλόφιλοι και πόρνες, (ο Μπακούνιν επιβεβαιώνεται για την πρωτοπορία του λούμπεν προλεταριάτου) και καλλιτέχνες και διανοούμενοι και μικροαστοί και δυτικόστροφοι και άνεργοι και αστοί και φιλελεύθεροι, μέχρι και ψηφοφόροι του ίδιου του Ερντογάν, που αρνούνται τα μέτρα των φανατικών ισλαμιστων με τις απαγορεύσεις βασικών ελευθεριών, όπως την απαγόρευση των ποτών, των τσιγάρων, των προφυλακτικών, των αμβλώσεων, του ελευθέρου έρωτα, της χαράς, της διασκέδασης, της εκτόνωσης. Η άνοδος που βιοτικού επιπέδου δημιουργεί πρόσθετες ανάγκες όχι αυταρχικά μέτρα και απαγορεύσεις.
Ουδείς Αγιατολάχ, από όποιο χώρο κι αν προέρχεται, δεν έχει το δικαίωμα να σου στερήσει τις μικρές απολαύσεις της ζωής στο βωμό της φανατικής του ασυναρτησίας.
Δεν μπορείς να λες σε μια φοιτήτρια: μη ντύνεσαι, μη βάφεσαι και μη φιλάς τον φίλο σου και φόρα μπούρκα.
Δεν μπορείς να λες σε ένα νέο εργαζόμενο: δεν έχεις δικαίωμα να βγεις να πιεις μια μπύρα με τους φίλους σου μετά τις δέκα. Κλείσου σπίτι και μελέτησε το κοράνιο.
Αλήθεια εκεί στην Τουρκία, ποιοι είναι αυτοί που ρίχνουν δακρυγόνα σε τόσο μεγάλες ποσότητες, που πολλοί διαδηλωτές κινδυνεύουν να μείνουν τυφλοί; Είναι τα εκτελεστικά όργανα μιας αυταρχικής εξουσίας, είναι η προέκταση του φανατικού ισλαμικού συστήματος. Και πώς λέγονται; Τουρκομπάτσοι ή Καρακόλια;
Τα παπαγαλάκια και οι μαϊμούδες των ΜΜΕ, φερέφωνα της εξουσίας, μετέδιδαν καλλιστεία, συνταγές για ντολμαδάκια και τις δυσκολίες επιβίωσης των πιγκουΐνων.
Κι ενώ τα γεγονότα στην Τουρκία εξελίσσονταν , ο Μίκης έκανε βαρύγδουπη δήλωση. Διαφωνώ με τις αερολογίες της Ρεπούση, όμως διαφωνώ και με τις κορώνες του Μίκη, που είπε πως αν δεν της αρέσει εδώ, να πάει στη Νιγηρία. Μου θύμισε την ιδεολογική αντιπαράθεση με τους θερμοκέφαλους δεξιούς που, όταν τους στρίμωχνες και τους έφερνες σε δύσκολη θέση, σου έλεγαν: «αν δε σου αρέσει εδώ, να πας στη Ρωσία.»
Το γύρο των social media κάνει από το βράδυ της προηγούμενης Τετάρτης καταγγελία δασκάλας, που δημοσιεύει και το προσωπικό της e-mail στο facebook. Η διευθύντρια του σχολείου στο οποίο διδάσκει την επέπληξε για τη διδασκαλία του «Κεμάλ» του Μάνου Χατζιδάκι και Νίκου Γκάτσου, μετά από διαμαρτυρία γονέα που την κατήγγειλε για ισλαμική προπαγάνδα.
Ολόκληρη η επιστολή-καταγγελία της δασκάλας έχει ως εξής:
«Γονιός ήρθε στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί στη διευθύντρια επειδή δίδαξα στα παιδιά (Ε' δημοτικού) τον Κεμάλ του Χατζιδάκι στο μάθημα της μουσικής κατηγορώντας με για ισλαμική προπαγάνδα. Αντίδραση διευθύντριας; Μπήκε στην τάξη και μάζεψε από τα παιδιά τις φωτοτυπίες που είχα μοιράσει. Έπειτα με κάλεσε στο γραφείο της και αφού δήλωσε απογοητευμένη από τη δουλειά μου, μου ανέλυσε για ποιους λόγους στο δημοτικό μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα.
Αν σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο (απευθύνομαι στους εκπαιδευτικούς φίλους) θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου, γιατί θεωρώ πως τα πράγματα έχουν ξεφύγει και κάπως πρέπει να αντιδράσουμε, έστω σε επίπεδο δημοσιοποίησης αυτών των φαινομένων. Δεν είναι δυνατόν το έργο των εκπαιδευτικών και ιδίως των καλλιτεχνικών μαθημάτων να υφίσταται λογοκρισία, ούτε τα φαινόμενα φανατισμού, που μας έχουν παγώσει το αίμα, να τα βλέπουμε να τρυπώνουν στα σχολεία με τις ευλογίες των διευθυντών και των ανωτέρων τους».
Ο όχλος κοιμάται…. Θα ξυπνήσει με μεταπτυχιακά ιατρικής, φιλολογίας και νομικής.
Οι κάτοχοι των φροντιστηρίων θα τρίβουν τα χέρια τους και στον κατάλογο των ανέργων θα προστίθενται χιλιάδες άνεργοι ιατροί, καθηγητές και δικηγόροι.
Κι εμείς θα αναλωνόμαστε σε κυνήγι μαγισσών!