Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

ALEXANDER THE GREAT


             

         ALEXANDER THE GREAT             


Πολλά ήταν τα ψέματα που είπαμε ως εδώ
ας πούμε και μια αλήθεια κι ας πέσει στο γιαλό.
Ο κόσμος είναι ζόρικος κι εμείς ασθενικοί
και ό,τι πούμε το παίρνει η βουή.

Σημαία από νάιλον υψώνουμε σημαία πλαστική
ο κόσμος δεν έχει τίποτε να χάσει και τίποτε να βρει.

Τα ρούχα μου νομίζατε πως ήτανε χρυσά
με παίξατε στα ζάρια και χάσατε ξανά.
Έρχεστε κατά πάνω μου μιλώντας σαν τρελοί
τ’ αυτιά μου κλείνω κι αφήνω μια φωνή.

Σημαία από νάιλον υψώνουμε σημαία πλαστική
ο κόσμος δεν έχει τίποτε να χάσει και τίποτε να βρει.

                                                                      ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ

ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Ο Ομπάμα κήρυξε πόλεμο κατά των Τζιχαντιστών συσπειρώνοντας γύρω του και μουσουλμάνους για να μη φανεί σαν σταυροφορία.
Η αλήθεια είναι ότι το παράκαναν οι Τζιχαντιστές, παίζουν ποδόσφαιρο με κομμένα κεφάλια.
Η επέλασις δεν θα είναι χερσαία. Θα βομβαρδίσει εκ του μακρόθεν. Μήπως θα είναι μια ευκαιρία να εισέλθει κι ο Πούτιν στο Κίεβο; Έτσι γίνεται συνήθως με τα ανταποδοτικά.
Συζητάνε, στα ραδιόφωνα και στις τηλεοράσεις, δημοσιογράφοι και πολιτικοί αναλυτές, διάφορα σενάρια για το κεντροαριστερό και το κεντροδεξιό πείραμα.
Κεντροαριστερά δεν υφίσταται για τον απλούστατο λόγο: είναι εχθροί μεταξύ τους.
Ρίξτε μια ματιά στην ιστορία, στο παρελθόν και θα καταλάβετε.
Κεντροδεξιά όμως μπορεί. Πώς; Αν ενωθεί ο Κώστας  Καραμανλής με το Γιώργο Παπανδρέου. Εκλέγοντας πρόεδρο δημοκρατίας τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.
Τι λες λαέ, θα ακολουθήσεις; Τι λες, θα το αντέξεις;
Δεν ξέρω αν ακούγεται μακάβριο, αλλά από τούτη δω τη χώρα, όλα να τα περιμένεις!
Σε τοπικό επίπεδο η μόνη δήλωση με ποιοτικά χαρακτηριστικά που μπορείς να την αξιολογήσεις είναι το «δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα». Το διάβασα  σε ηλεκτρονική τοπική εφημερίδα. Αυτόν τον χαρακτηρισμό μπορούν να τον εξηγήσουν  μόνο τα ίδια τα ζώα…   
Είδα στο όνειρό μου τον Ηφαιστίωνα, τον φίλο του Αλέξανδρου να μου λέει:
-Εγώ, είμαι στον τάφο.
Ο Νεκρός ζει! Κινείται ανάμεσά μας;
Με πήρε από το χέρι όπως το φάντασμα τον Σκρουτζ στη «Χριστουγεννιάτικη ιστορία» και με οδήγησε στον τρίτο θάλαμο.
Τι ήταν όλα αυτά που είδα;
Αγάλματα Μακεδόνων να κατατροπώνουν τους Πέρσες του Δαρείου. Αετούς και Μινώταυρους. Ιππείς και τοξοβόλους. Και χρυσάφι, πολύ χρυσάφι. Τόσο όσο και στο θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ.
- Πάρτα, μου είπε, να ξεπληρώσεις το χρέος σας στο ΔΝΤ και στην Τρόικα. Κι αν περισσέψει κάτι, να ξοφλήσεις τα χρέη του ποδοσφαιρικού τμήματος του ΑΡΗ.
Γύρω μου χόρευαν Καρυάτιδες, ιέρειες της Αρτέμιδος το «Smoke in the water»
και το «Alexander the Great» και γω πνιγμένος από όλα αυτά που αντίκρισα,
βροντοφώναξα
-Ζήτω το φεστιβάλ της Δράμας.
Ο Ραούλ Μπράβο, ο τεράστιος αμυντικός της Ρεάλ Μαδρίτης και του Ολυμπιακού, είχε μεταγραφεί στη Βέροια κι ο νεκρός της Αμφίπολης δεν είναι ούτε η Ρωξάνη ούτε ο Αλέξανδρος ο Δ’ ούτε  η Ολυμπιάδα ούτε ο Απόλλωνας Καλαμαριάς ούτε η οικογένεια Adams ούτε Ο Μητσοτάκης.
Ξύπνησα και προσαρμόστηκα στη σκληρή πραγματικότητα. Είχα να παραλάβω κι ένα συστημένο από το ταχυδρομείο. Το συστημένο ήταν μια απειλή για κατάσχεση προς τρίτους από το ασφαλιστικό μου ταμείο.
Σας έχω γράψει…και εγώ …ένα συστημένο….
«Μου χρωστάς δε σου χρωστάω, έχε γεια σε χαιρετάω » ακούστηκε το λαϊκό άσμα από το ραδιόφωνο με τη φωνή του Φίλιππου Νικολάου και ακολούθησαν οι Άγαμοι
Θύται με το «Η Γιουλμπαχάρ δε μένει πια εδώ»
 Η συνέχεια στο επόμενο…

*Ο Ηφαιστίωνας πέθανε στα Εκβάτανα (Οκτώβριος 324 π.Χ.) και αυτό συνέτριψε ψυχολογικά τον Αλέξανδρο. Τότε κήρυξε πένθος σε όλη την αυτοκρατορία, διέταξε να κουρέψουν τις χαίτες των αλόγων, έκοψε τα μαλλιά του ο ίδιος, σταύρωσε το γιατρό του Ηφαιστίωνα, το Γλαύκο, γιατί τον θεώρησε υπεύθυνο για το θάνατό του, και ανήγειρε μνημείο προς τιμήν του αξίας 10.000 ταλάντων.